Benvinguts a Agorallibres.cat.

Aquest és un servei per a les llibreries.

Per poder treballar i fer comandes a agorallibres.cat cal que primer us haguem donat un identificador d'usuari. Podeu aconseguir-lo enviant les vostres dades (nom de la llibreria, NIF, adreša de facturació i de lliurament) a info@agorallibres.cat.

El vostre identificador us donarà accés a diferents serveis relacionats amb el vostre compte com a client de agorallibres.cat, que són

Elaborar comandes

Per elaborar una comanda només cal anar afegint articles a la vostra cistella. Podeu accedir als diferents articles a través dels aparadors que us oferim o bé cercant-los dins del catàleg.

La cerca es fa proporcionant qualsevol paraula o tros de paraula que sapigueu que apareix al títol, autor, editorial, col·lecció, matèria o donant un codi EAN directament. Es buscaràn tots aquells articles on apareguin aquests caracters en qualsevol posició.

Per ajudar-vos a afinar les vostres cerques, us proporcionem uns botons que permeten cerca un autor concret dins la base d'autors i limitar la cerca a aquell autor només. El mateix es pot fer en el cas de col·leccions, matèria i editorial.

Al catàleg trobareu títols que indicaran estat descatalogat ó no disponible. El primer és una condició permanent de la referència. L’altre informa simplement en temps real de la absència d’estoc a Àgora.

A diferència del descatalogat, que impedeix fer comanda a www.agorallibres.cat, la condició de NO DISPONIBLE us permet igualment la formulació d’una comanda:

Si disposem del mateix títol en una altra edició (i EAN) probablement rebreu exemplars de l’edició amb existències.

O, com a mínim, la comanda romandrà pendent (la condició de NO DISPONIBLE pot ser temporal) en mans de la xarxa comercial.

També a diferència del descatalogat, que es mostra a la consulta pública de la web sense necessitat d’identificar-se, la condició de NO DISPONIBLE només apareixerà a les consultes sempre que us hagueu identificat com usuaris.

Un cop trobats els articles que us interessen, la manera d'afegir-los a la cistella és omplir la casella de text que tenen associada amb el número d'exemplars que en volem demanar i fer "intro" o bé prémer la icona de cistella que hi ha al menú superior esquerre.

Quan la cistella contingui tots els articles que voleu demanar, premeu el botó "fer comanda". Si no us heu identificat abans, us demanarem que ho feu i presentarem la plana de comanda detallada. En aquest punt, caldrà que ens doneu dues dades primordials:

* una referència única per poder seguir l'estat de la comanda
* l'adreça de lliurament de la comanda

Prement el botó "confirmar" fareu efectiva la comanda. A partir d'aquest moment podreu consultar-ne l'estat.





Lliurar a Client final

El mateix procedimient anterior, per˛ prement el botˇ "a Client final".
En aquest cas us demanarem les dades de contacte per a la tramesa directa al vostre Client.
En aquest punt es descriuen detalladament les condicions del servei, que han de ser acceptades abans de confirmar.




Consultar l'estat de les vostres comandes

En demanar aquesta opció us apareixerà un llistat de les vostres comandes dels darrers quatre mesos, de la més recent a la més antiga.
Veureu cadascuna etiquetada amb un identificador de referència que és el que ens heu proporcionat vosaltres a l'hora de fer la comanda. Si no n'haguéssiu posat cap, us mostrarà el que hem generat automàticament. Per a cada comanda, tindreu els enllaços a l'albarà i la factura corresponents (si existeixen). Si no existeix aquesta informació i hi ha una "D" a la columna "tipus" és que es tracta d'una entrega en dipòsit.
Finalment, us presentem la informació sobre l'estat de la comanda. Les situacions possibles són:

* pendent: la comanda ha arribat a la oficina comercial i està pendent de tramitació.
* en preparació: la comanda ha arribat al magatzem i s'està preparant. En aquest moment ja podeu consultar la informació de l'albarà
* en ruta: la comanda està en mans del transportista. Podeu consultar la informació del transportista i adreça de lliurament des de l'enllaç a l'albarà
* lliurat: la comanda ha estat lliurada i tenim confirmació de recepció
* en gestió: la comanda està retinguda per alguna incidència.

L'enllaç a la factura apareixerà un cop la comanda estigui facturada.




Accedir al vostre compte corrent

Aquesta opció us mostrarà l'estat del vostre compte. La primera línia us mostra el saldo actual, i les línies posteriors corresponent als diferents saldos per cada factura emesa i per cada pagament. Podeu consultar el detall de les factures des dels enllaços corresponents.



Consultar els albarans i factures relacionats

S'accedeix a la consulta dels albarans des dels enllaços que us proporciona l'opció "les vostres comandes". La consulta de factures es pot fer des d'aquesta mateixa pantalla, o bé des de l'opció "el vostre compte corrent".



Demanar duplicats de factures per correu electrònic

Dins de la pantalla de detall de cada factura, teniu un enllaç que us permetrà sol·licitar un duplicat de la factura. Fent clic a l'enllaç "Duplicat factura per e-mail" es genera un pdf i s'envia per correu eletrònic a l'adreça de correu que ens hagueu proporcionat en el moment de donar-vos d'alta com a usuari de la web. Per qualsevol canvi en aquesta adreça, caldrà que contacteu amb info@agorallibres.cat.